4 Березня, 2024 4:26 am

    “Сидів на підлозі і pидав”: у путіна стався неpвовий зpив. Названо пpичину

    Диктатор має серйозні проблеми зі здоров’ям.

    У т.з. президента т.з. рф Володимира путіна трапився нервовий зрив, викликаний заміною лікарських засобів, які застосовуються для лікування онкологічного захворювання.

    Про це повідомляє The Mirror.

    Декілька російських джерел стверджують, що 70-річному Путіну замінили ліки, які він приймає для лікування онкології, і що він має більш серйозне захворювання, ніж вважає широка громадськість.

    Незалежних підтверджень цих чуток немає, але вони обговорюються у неофіційних російських медіа.

    “Він наразі проходить третій курс лікування, — сказав Валерій Соловей, колишній професор російської школи, в якій готують розвідників і дипломатів. — Два попередні були вкрай невдалими”.

    У Telegram-каналі “Генерал СЗР”, який, ймовірно, веде російський вчений і в якому, як стверджується, публікуються інсайдерські дані з Кремля, з’явився пост про те, що стан здоров’я Путіна погіршується, він перебуває під постійним контролем лікарів і намагається не дуже обтяжувати себе державними справами.

    У вівторок, за даними ЗМІ, у Путіна стався нервовий зрив.

    Повідомляється, що увечері президентська охорона почула дивні звуки із кімнати президента.

    Однак на стукіт у двері глава Кремля не відповідав.

    За сім хвилин охорона викликала чергових медиків, які вирішили увійти до приміщення.

    “Путін сидів на підлозі біля дивана й істерично плакав. На ньому була тільки мокра біла футболка, яку він, ймовірно, намагався зняти, і чорна шкарпетка на правій нозі”, — йдеться у публікації.

    Джерело

    Comments (0)

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.